Tuesday, October 11, 2011

yang bernama TEMAN

TEMAN ?
ape maksud teman ,kawan,mber,kawan baik ?
mestilah seorang yang kita rapat kan ?
seorang yang ambik berat tentang kita,
yang ada disisi masa susah dan senang,
or
seorang yang ikhlas berkawan dengan kita dan bg semangat pada kita.

hurm.......... let me think !
sape ko pada aku ?
teman ? kawan ?
atau seorang yang suka mngkritik aku?
seorang yang suka banding2kn aku dgn org lain ?
aaaataauu 
suka SANGAT cari pasal dgn aku !

huh ! ko berhaluan kiri,dan aku berhaluan kanan.
jadi.... kau dah keluarkan ayt yang x sepatotnye ko keluar dan
psahabatan terhenti setakat ni saje.
 tu yang ko nak sgt kan ?

ko tanye tentang aku pada org lain kn.
aku tau sgt !
kenapa susah nak mnx maaf even ko tahu tu mmg salah ko?
huh ! EGOOOO lebeh pulakk !
wat da fishhh lah ego ko tuh!!!

yelah. mmg cara ko lahh kan kalau x puas hati dgn sape2 mst post dekat fb kau tuh.
penuhlah huraian statment yang ko akn buat tu kn.
sama jugak lah cara ko luahkn rasa bersalah ko tu.
hurm.. nak mnx maaf cara terus terang lah dude .
x perlu lahh nak wat statment pnjg lebar mcm tuh sekali. 
haish . pelik jugak ko nih.

sudahh lah.. kau pon ramai lagi kawan lain..
masing2 bahagia sudahhh... ^__^

p/s : saya sayang kawan~kawan saya especially
budak2 5 al-razi ! <3
kita semua adik beradik yang terbesar !



meh demeh komen sikit :)

No comments: