Thursday, October 27, 2011

cadbry chocolate

assalamualaikum para hadirin yang di hormati
salam sejahtera dan salam satu malaysia :D

hahaha ! b'lawok je weh .
entry kali ni simple saja.
nak mnceritakan ape yang aku dapat hari ni

ye2. korang tengok tajuk entry aku pon korang dah tahu aku dpt ape kan ~
ofcos lah cadbry :)
bukan cdbry biasa oke even dah dpt banyak dari mber2

cadbry kali ni pemberian kak tipoh a.k.a monteyll
  nak kenal ?
meh den tunjuk kat hampa semuo

hehe. kak tipoh ! awe suke pic ni sgt2 !
sbb tuh curi pic ni. :P
jgn mrh,nt kne hntar kat nipal .

ok,tulah tipoh . ehe..
meh aku tnjuk cdbry yang die kasi pulak.


kak tipoh- > sbb ada rben tuh yang buat awe x mkn2 lg. ehe :p




GEMOK awok lagi oke :p



ye2. xkn gaduh2 dah . ehe....
awe syg die ok ! mmg xkn gduh . :p



hehe. kami mmg adk2 yang baik >.<

korang2 nak ??
hehe. korang dpt lagi y special.
even korang pk hadiah ni x lah hebat mane kn.
tapi tok aku,ni dah ckup TERBAIKKK . ngeh3 ~

okeh ! out ~
mgrib sudah... jom tunaikan solat mgrib kawan .

assalamualaikum ^_____^




meh demeh komen sikit :)

No comments: