Sunday, October 30, 2011

ke ' konfiusan '

assalamualaikum w.b.t

yaa ! aku mencoret lagi.
korg jemu ke?
alah.. jgn lah begitu. aku nak luahkn je kat belog aku ni.
sape ke lagi nak mencoret kat sini kalau bukan aku kn ? hoho

oke. kali ni aku konfius tentang
disayangi atau menyayangi mane lebih bagus -,-'

contoh keadaan mnyayangi lah kan
kita mst suka :

1.msg dari die,cepat je kita balas
2.call dari die,cepat jugak kita angkat
3.nak jumpe die
4.sentiasa rindu die
5.dah jumpe still rindu
6.mmg sentiasa fikir die
7.sanggup wat ape saje lah demi die ~ konon ~
8.sanggup bersusah payah untuk die
9.sentiasa bg yang terbaik utuk die
10.sentiasa harap bersama dgn die


contoh keadaan disayangi
kita mst x suka

1.msg dari die dn balas lmbt pon xpe
2.kalau die col,kita x angkat o pura2 x dengar
3.die ajak jumpe,beribu alsn kita bg
4.rindu ? mmg x lah
5.msg dgn die bile perlu
6.bosan dgn sikap die
7.sentiasa cari kesalahan die
8.x menerima buruk baik die even baik pon,kita tetap cari slh die
9.x pernah hargai walau die dah buat mcm2
10.memperguna an die samata-2

okeh ! ni bukan situasi aku ok,juz bdasarkan kwn2.
sebenarnye mane ok?

pendapat aku lah,kalau kita syg seseorg nih. mst org tuh x syg kita mcm kita syg die.
kita je syok2 sndri. dan kita yang akn mcm byak kecewe n patah hati.

kalau kita dsyngi,mst lah org yang syg kita tuh akn buat ape saja tuk kita bahagia ye dop?
dah die syg kita sgt. bruntung lah kita ada org yang nak syg kita.

jadi. semua ni putar semula je.
kita yang kena blajar untuk mnyayangi org yang syg kita dan bsyukur.
tapi,masing-2 ada pendapat sendiri kan?

mcm aku???
urm,memang x tahu sendiri situasi aku mcm mana.
aku bserah kepadaNYA untuk menentukan .

ok,DONE !
nak tido. sok ade test BM . wish me luck guys :)
selamat malam. assalamualaikum ^________^

meh demeh komen sikit :)

2 comments:

Yasmin ♥ said...

Amboiii .. Hihi

ct awer yusoh said...

hehe. pndapat awk,mane lg bgus ? ^___^