Saturday, October 22, 2011

me and my sista ^___^

assalamualaikum w.b.t kesemuanye. :)



pagi2 ahad yang cuti nih selalunye aku akn bagun pukul 12 tghari kang.
tapi kenapa aku x laksanakan hobi aku tuh??
tok wat entry nih lee..

sudah lame seyh x update blog.
mybe tade mase kot .
dengan abah a.k.a pkcik usop masuk hospital tuk kali ke dua.
doa kan abah aku eh :(


oke,lets start dengan tajuk entry ni.
me and sista ???
siapakah ?
urm,sebenarnye xtau masih adik angkat die or x .
tak berani nak tanya kakak saya tuh a.k.a NURSYAZAIZZATY

hari nih,genap udoh le 4 tahun jadi adik angkat die.
masih ade ke tuk tahun hadapan pon aku x tahu.
inyaAllah ade ~ ngee

sudah lame seyh x contact die.
die busy dgn exam die kuttt .
exam pun takan tade mase nak text aku even juz for one msg T.T
tape2. buat2 faham akan keadaannye ok hawa ?

yes ! tu yang akan ku buat. memahaminye adalah satu kelemahan !
huh . bukan mudah nak faham orang kn?
hehe.. akn ku perbaiki kelemahan itu ye ..

utuk tatapan korang,nih last pic kami snap bersama.
01.01.2011
                                                            yaa ! still rmember tht date ^__^

love this pic damn much !!
~ ngee :)


ni pic yang di edit oleh ethiefah monteyl  yang lebih fimiliar
dgn kak tipoh . hehe
thank a lot kak tipoh sudi edit pic kami.
terasa masih ada disisi kak atie bile teengok pic ni .^___^

tuh je tuk entry kali nih.
wsalam w.b.t



meh demeh komen sikit :)

No comments: