Tuesday, October 25, 2011

DARWISY SYAMIL BIN MOHD SYAKIR

assalamualaikum para2 pembaca semua.
trimass kpd kalian krn masih sudi pembaca entry saya pada kali ni.
usaha anda amat saya hargai. haha


okey2.lupakan ape yang aku melalut kat ats tuh.
kembali semula kpd topic di ats.
DARWISY SYAMIL ? sebut tol2 nama die. lari makna nt. hoho

siapakah gerangan ni?
ini lah buah hati aku.....

die dilahirkan kat HKL pada tarikh 26.10.2010
ish ! yelah,hari ni hari jadi die.

jadi,selamat hari lahir buah hati acu !
dah setahun darwisy bernafas di dunia nih.
moga darwisy di panjangkan umo, dapat mnjadi ank yang soleh pd papa n mama k
dan mnjadi cucu,adik n abg yang bek.
x lama nak dapat adik,contohi la along yang syg . jaga oak tuh yeh.

acu SAYANG dan RINDU sama darwisy
meh2 nak tunjuk kn pica budak kecik yang comey ni.

taraaa !!!

pica ni baru snap hari ahd lepas.
gemokk kn?
5 mnt dkung dah skt tgn. haha




baru sebulan pandai berjalan.
ni dah berlari.
LYSM adik !


aku dengan die.
minat pica nih ! tQ kak ja.


ni lah kak jar.
aku snap pic die plak.
darwisy tmenung. hehe. kiut !!



ni abg long darwisy.
dah 3 tahun.
petah brcakap skrg n pndai nynyi awan nano,nano,nano. haha
okeh2 ! tu semua pica ank buah aku.
x sabar menanti kelahiran ank buah yang ke 3.
acu sayang korang berdua ! muahh :))

wsalam >.<

 



meh demeh komen sikit :)

No comments: