Saturday, October 22, 2011

graduasi dan dinner frm 5

haihaihai dan assalamualaikum para pembaca ku yang terhebat !


graduasi dan dinner tuk tingkatan 5 ?
wow ! hari tu memang hebat.
sebab ape hebat? sebabnye x belajar sepanjang hari tu. hahaha

boring + strees jugakan kalau blaja x henti2.
jadi pun,dapatlah rapatkan jurang antara aku dgn plajar yang len :)
beguh ape....

oke ! oke ! oke !
korg2 nak tengok pic  kan.
meh aku tunjuk
haiyakkk !
ni sebelom masuk dewan.
bgambar satu kwajipn. hehe

ni gadis2 5 al razi.
pilihlah..pilihlah..
haha ~ gurau


dalam dewan. bosan dengar org brucap ~

malam dinner. alolo.
suap mknan ke mulut bff .



pic ni kak tipoh yang snap.
guna DSLR . CANTIKK !


aku dengan farah .



tikah,amni dan aku.
amni best stdent kat SMKPT .
cantikk kan? hehe.
die nih adik kak tipoh .




what da fish !
hahaha. pic ni khas tuk aku kot.
budak berdua ni kasi pnombok..
hehe. x kisah. aku tetap syg kamo berdua !


aku dan kak tipoh comell.
akhirnye dapat jugak bgambo dgn die.
sweetkan muka die.
die ni bekas gengster . hahahaha
sekarang dah ayu.. still SINGLE !
hehe. 

okeh . bnyk lagi pic. tapi tu je yang mampu masukan.
kat fesbuk je yang banyak.
bukak fesbuk aku oke n boleh komen2.
dialu alukan ~

wsalam w.b.t  ^_______________^

















meh demeh komen sikit :)

No comments: