Monday, October 24, 2011

penantian TIDAK kesudahan

assalamualaikum w.b.t

syukur alhamdulillah aku masih diberikan kesempatan tuk menaip entry yang seterusnye :)


untuk kali ni,aku nak cerita tetang satu penantian yang aku tunggu selama 2 jam setengah
4.00 - 6.30
tunggu seseorang yang x muncul tibe.
sanggup eak aku buat mcm tu?
hehe. ekceli,aku pon macam x percaya yang aku sanggup tunggu even dah tau die xkan dtg.
mybe menanti miracle dari padaNYA .. ehe. LOL !

tapi ke'AJAIBAN' tuh x datang kepada aku.
yee ! aku tetap setia menunggu oke dengan bertemankan dengan sebotol air twister ~ ngeh3
dan
sampailah dpt one col dari my sista ,
"oit,awok kat mane? mak ajak pegi hospital dah.tengok abh"

huh. aku pun berlalu pergilah kn..
abah still kat hospital.
balik dengan tersenyum sambil bpikir.
kau memang dah benci aku kan ~
kenapa aku tsenyum ?
haha. memang aku x tahu kenapa.
mybe sebab aku bangge dgn diri aku yang telah mnujukan yang aku sgt syg pada die kot.
haha. sememangnyeh tuh bukan jawapan kepada sebab aku tsenyum. :'(

okey. ko suruh aku lupakan ko.
tu yang ko amat mahukan.
'im try my best' <- sori shah cilop ayt ko
dan kalau awak baca entry ni 'aku rasa die xkan baca'
ples baca pesanan kat bawah ni :')
oke. DONE !

p/s : saya xkan membenci awk semana awak membenci saya :')
saya xkan penah berhenti berharap semana awak telah berhenti berharap :')
terima kasih .


meh demeh komen sikit :)

No comments: