Thursday, December 8, 2011

ye ! tengah marah ni . GRrrr !

ASSALAMUALAIKUM DAN SALAM 1 MALAYSIA  para readers sekalian

malam ni over night sikit sebab berlakunye ketidak puas hatian dengan budak tuutttt .
huh . meh chek habaq mai sikit kat hampa sumo .
- org pahang ckp kedah,compem hancus,mf seyh geng2 kedah. bahasa hampa menarik minat chek -

okeh2,back 2 da topic .
apahal ko marah2 + membebel ni awer ?
ha,begini ceritanye . aku syok2 bukak fb tadi tbacalah y org ni post mcm ini - tengok pic bawah -

ha . ce korg tengok ape yang tulis kat ats tuh .
SIAPA SAYANG ALLAH,SILA LIKE KAT BAWAH NI .
grrr ! nek tangan garu kepala aku di buatnye . apa kes kalau syg ALLAH nak like ko punya status ?
kalau syg ALLAH , cuba ko pegi semayang .
kalau syg ALLAH, cuba ko tutup aurat .
ni tidak ! nye suruh like status die plak .
haish, agknye ni fikiran yang akn merosakan agama suci kita nt .
sape sayang ISLAM,undilah pas .   opss ! politik sudah . HAHA . -joke-

ni member aku yang wat status yang boleh di pakai . die pun meluahkan ketidak puasan hati die.
apa yang aku fikir,die mmg betol . 




korang baca dan fikirkan lah sendiri ye.
x perlu aku nak terang panjang2 lebar.

wasalam ^___^

harap maaf jikalau ada yang terasa,ni nasihat drpd seorg yang prihatin.
jikalau saya pun tersalah,harap maklum.
p/s: saja besarkan gambar supaya masuk dn ingat ke fikiran reader . PEACE ! :)

meh demeh komen sikit :)

No comments: