Friday, December 2, 2011

C O N F U S E D

assalamualaikum atok,nenek,pakcik,makcik,abang,kakak dan adik-2 sekalian :)

HAHA ! ade ke atok nenek bace entry akuh ni -,-'
huh ! okeh,aku sewel jap .
excited weh . sudah habis SPM ni .
macam bak kata abang dan kakak-2 yang dah lalui SPM ni,
MERDEKA ! MERDEKA ! MERDEKA !

lepas ni aku tak pakai unitfrm sekolah dah kan .
x perlu bagun awal-2,ikut peraturan sekolah yang aku selalu patuhi tuh . biasalah,aku ni baik budaknye :p
HAHAHA ! trust me oke . it's true ! lalala ~

hurm . back to da topic awer ! jgn terlalu melalut .
oke-2 . topic nyeh CONFUSED ryte .




ectually,aku kebingungan nak buat apa lepas SPM ni.
tak mungkin makan tido membesarkan badan saje kat rumah ye dop.
parok aku nak kurus semula nanti .
ada idea ? think awer !
HA ! gocha ! berkeja ? hahaha.
okey . even takde pengalaman bkerja macam kawan-2,aku mesti cuba .
dengan tuh jugak boleh loh aku tambahkan pengalaman aku y sengket ni ye dop.
oke . sape-2 nak pkerja,boleh cari aku . HAHA - joke -

akan ku mencari pkerjaan yang selayaknye budak lepasan SPM ni .
x mudahlah kan kalau aku nak bkerja tempat-2 org yang ada sijil,diploma, or ijazah .
janji pkerjaan tuh halal . INSYAALLAH akan ku temuinye dengan bantuan abg ngah aku .

okey2 . dah dapat keja nanti,aku sambung entry ni semula .
nak melayan cerita korea yang tak habis-2 tengok dari awal tahun ni . kahkahkah :D

ASSALAMUALAIKUM ^_____^

meh demeh komen sikit :)

No comments: