Saturday, December 10, 2011

s a k i t T E N A T hati gue




Assalamualaikum

entry kali ni terasa macam nak luahkan perasaan yang tpendam dlm hati ni.
dgn music yang boleh di katakan tangkap leleh air mate,nope air liur basi .
huh,time mcm ni lah aku dapat cari music ni setelah btahun-2 mencari .. nampak tipu !

YA ! saya nangis untuk type satu persatu huruf untuk menyiapkan entry ni .
di sini,dgn rasminye saya nk katekan yang saya tgh kelemahan .
betul ramai yang ckp,setiap perhubungan ada peng'akhiran nye.
sama ada perpisahan di dunia mahupun akhirat .
 yang pasti,hubungan makhluk ciptaan-Nya dgn Maha pencipta tidak akn penah putus .
okey,saya ambik semua ini sebagai penguat diri untuk menghadapi masa hadapan .
tiada yang kekal melainkan hubungan dgn-Nya, FAHAM awer ?? !

seyes muka saya lebih buruk dari tong sampah alam sekitar skrg ni,
kalau saya duk tepi tong sampah pun org mst x dpt cam mana 1 tong sampah dn mana 1 saya.
hati saya pun dah kena lanyak dgn train depan rumah ni.
bukan sekali,bukan dua kali . tapi dah berkali-2

biar banyak kali kite ucap kata putus bersama,dn kembali teruskan semula.
tapi untuk kali ni saya x tahu apa akn terjadi.
mungkin 4 tahun tidak terlalu lame untuk kita saling memahami kn.
dan hati masing-2 dah tidak seperti dulu.
dah x kuat untuk pertahankan lagi even problm nyeh kecik saje.

tiada apa lagi yang boleh saya harapkan lepas ni.
tade lagi ayt ' alah,pasni mst die mnx maaf n cari aku semula '
tiada lagi cara untuk bersama selepas ni , cukup dgn hati masing-2 yang dah terluka .
saya pun nak stop jadi stalker awk,stop dgn perangai buruk saya tu y sentiasa nak tahu tentang diri awk.
semua tuh tade gunanye lagi kan .





bila jadi macam ni,mula lah stat bukak folder SICK SONG saya tuh.
mmg sengal,dah siap sedia dengan lagu-2 yang boleh menjatuhkan lagi air mata saya ni.
arghh ! stupido yep aku ni?? - x payah kata saya dah tahu
okey,bila dah dengar lagu-2 tacing tu semua,mula diri saya jadi macam orang bakal masuk wad gila .
hahaha,seyes itu betul !




diri saya akan lemah mcm girl kat ats ni.
silap saya lagi CUN dari girl ni je . HAHA

# ungkapan sayang adalah kegembiraan,ungkapan putus adlah menyakitkan.
# semua masalah tidak boleh di selesaikan dengan perkataan MAAF,
dan jika dah dpt ke'MAAFAN hargailah seadanya.
# sometyme,apa yang kita ucapkan tak sama dengan apa yang ada dalam hati.

k lah,ni entry luahan perasaan keterlaluan. HOHO. lepas ni xdop !
takut readers semua jemu plak kan ~

ok,wsalam

p/s : awak,ni semua saya bukan nak cerita tentang baik buruk phubungan ni .
cuma ini tempat luahan hati saya .  TQ .


meh demeh komen sikit :)

No comments: